sömn och motivation

Skrivet den: 2010-07-03 kl. 21:21:45 / Kategori: That is that
jag var grym på att uppdatera där ett tag! säkert två inlägg per dag. Jag behöver faktiskt lite cred för de. Som en kommentar iaf. Fast nu är jag inte lika grym. Verkligheten kom ifatt mig antar jag. Just nu är verkligheten inget annat än konsum tyvärr. Konsum och fotbollsVM och sol.

På tal om fotbollsVM, kollade på den sena matchen igår. En kille i Uruguay tror jag ligger helt avsvimmad en längre tid efter ett fall. Han är helt medvetslös en ovanligt läskig lång tid men ska ändå in i matchen igen när han vaknat till liv. Är inte det att ta själva spelet liiite för långt? Borde han inte stannat utanför plan? Där gick gränsen för att älska sin sport och bara vara helt dum i huvudet för min del. Och när jag nu ändå nämner fotbollen, jag tror Tyskland vinner hela skiten, men jag hejar på Spanien.

Annan anledning till sämre uppdatering handlar om att min dator blivit sjuk. Den har fått AJ-AJ men min kära sambo räddade mina bilder och skolarbeten. Så fler dumma bilder från Kolmården lär komma eftersom jag fortfarande är helt förälskad i de stället. Är det någon som känner en datorsdoktor let me know!!

Det var de jag hade att säga denna lördagskväll. Nu ska jag sova till andra halvlek. Heja Spanien!!

Kommentarer
Postat av: mikaela

nice blogg du har ! :D

kolla gärna in mina teckningar som jag gjort på bloggen (:

ha de bra!

2010-07-03 @ 21:39:06
URL: http://mikaelatallkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0