a midsummer dream

Skrivet den: 2010-06-26 kl. 22:28:07 / Kategori: That is that
Det blev sill och ägg och nubbe och köttbullar och potatis och gräddfil och nubbe och gräslök och nubbe. Och en massa kubb och spel med kropp mot kropp. Alltid en fotoklassiker.

Jag älskar denna bilden på min syster, underbar känsla och glädje.






Vi har skapat många nya midsommartraditioner, men också missat några gamla (nattakorven). Så kan de gå ibland. Men jag kan inte beskriva besöket i Torsö som annat än mycket lyckat. Hoppas andra besökare håller med mig.


Kommentarer
Postat av: Louisvera

Excellent site. Well done. Seen that done for the people. I invite you to visit my site.

2011-03-29 @ 14:38:55
URL: http://louisvera.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0