må solen vara här för att stanna!!

Skrivet den: 2010-06-04 kl. 09:43:27 / Kategori: That is that
Äntligen får jag lov att använda alla underbara kläder jag köpte i USA för nu är det sommar. Första juni var jag orolig när både jag och Hanna hade legins på oss under arbetsbyxorna men nu börjar det ordna upp sig.

Dagen spenderas i tivoliparken tillsammans med Carro och en massa gott och en massa läxböcker. Sånt som måste göras ni vet. 10 juni, sen är skolan slut.

Idag ska vi också till newstravel och kolla lite inför resan nästa vår. skoj skoj!! Men innan dess ska Rom och Holland besökas. Och igår bokade vi in en liten minitur. Vad passar mig och Daniel bättre än en tvådagarstur till Kolmården?? Perfekt för oss, haha.. Och vilken sällskap passar oss bättre än Vera och Kalle..? Så dem tar vi med oss! Ska bli roligt.


Nej nu ska jag ut och jobba bort den "bonnabränna" jag fick igår.


KRAM på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0