Dessi Stalker

Skrivet den: 2010-03-16 kl. 20:36:29 / Kategori: That is that
Det är inte bara Kissie som har en stalker inte.. Nej jag har tydligen fått en egen på tråden. En kille som dock inte har mitt mobilnr men är ack så läskig ändå. Denna kille skriver till mig på Facebook och skriver en massa konstiga PRIVATA saker. Och jag har aldrig träffat människan. Han har aldrig sett mig heller mer än på bild, vad jag vet..

- Killen kommenterade på facebook när jag hade en finne i pannan.. Hur vet han det?

- Killen vet var min mamma jobbar och vad hon heter, och var hon tidigare jobbat..

- Han säger vid upprepande tillfällen att han vet allt om mig. I hope not!!

- Och idag skrev han till mig på facebook och kommenterade hur jag bär mina strumpor ( Har aldrig likadana eftersom jag tycker det är slöseri med tid att leta upp ett passande par ) Men vad vet han om de..?


Den här killen har också vid flera tillfällen skrivit taskiga kommentarer till mig. Utan att ha träffat mig..? WIERD!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0