envis som synden

Skrivet den: 2010-03-10 kl. 07:36:12 / Kategori: That is that
Det finns en liten del av mig som tvivlar på om jag borde spela fotboll eller inte.. Jag erkänner utan problem att jag inte är någon stjärna. Men jag kan ju inte hjälpa att jag älskar att träna just fotboll. Inför matcherna får jag panik, men träningen är himla underbar. TILL OCH MED GRUSTRÄNINGEN GILLAR JAG. Och sen när man hittar bilder som denna på FC, ja då är jag redo att ställa in CL-kvällen med Patrik bara för att få träna ikväll.. Men bara nästan Patrik, Dont worry..

Nu är det plugg med Alex som gäller.. Vi är ett så jävla grymt team. Varenda ord vi skriver på uppsaten är så jäkla bra och vi är sjukt nöjda so far..



PS. Idag är det onsdag, tandvärken har minskat, även om den inte är borta.. Så jag behöver inte ringa tandläkaren, eller hur??

Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

älskar du det ska du spela det:) <3

2010-03-10 @ 07:45:16
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Antonioalise

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2011-07-14 @ 13:30:03
URL: http://antonioalise.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0