min flicka

Skrivet den: 2010-03-17 kl. 06:54:50 / Kategori: Cissi och Ceasar



Min lilla flicka har gått och blivit stor. Igår var hon hos vetrinären och kastrerades (det heter tydligen så på tjejerna också) Hon var lite snurrig hela dagen och på kvällen var hon tröttare än någonsin. Det verkar dock som om vi har accepterat plastkragen (ta i trä) Men samtidigt har hon legat i mitt knä hela kvällen och jag var tvungen att ta några kort med kameran, några med datorn och några med mobilen och skicka till Daniel.

 



Nu bär det snart av till jobbet, och hela dagen ska spenderas där. Och för första gången på riktigt länge var det plusgrader ute när jag gick upp. Ta i trä där också.  Vi ses senare!!

 


Kommentarer
Postat av: Sara

Naaw. Stackars liten. :)

2010-03-17 @ 11:09:10
URL: http://torrbulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0