never ending story

Skrivet den: 2010-03-19 kl. 00:34:11 / Kategori: That is that
Jag vet inte hur jag ska förklara vad som hänt idag. nej, det kommer faktiskt bli svårt. Dagen började bra med ett tidigt besök av Alexandra och vår storhet är tydligen inte över eftersom vi fortfarande är grymma som få. Efter det blev det ett besök från Patrik som kom med frallor. En bra start på dagen måste jag säga.

Moa hämtar mig tjugo i fem och efter detta är det svårt att välja det mest udda med kvällen. Ett glatt gäng bestående av mig, Ida, Moa, Pillan och Tess sitter i en bil påväg till Malmö, där alla var hundra på att vi skulle möta ett lag från Lund, visst fan sa Tony de..? Sorry för att jag svor..

Vi körde fel. Men bara lite fel. Lite definieras idag som ett telefonsamtal till eniro, och vi var på plats en kvart innan matchen började. Lite lagom dramatisk sådär en torsdagskväll.. Skräll nr 2 är att jag ska börja på plan.. come again..? Jodå. Dessi i startelvan, here we go!! Och jag är nöjd med min insats också!!

Skräll 3, vi stannar på Mc Donalds där de är riktigt sega och GLÖMMER två av fem beställningar. Och Tess fick vänta i en halvtimme på sin hamburgare. Sa jag att vi var på Mc Donalds..? Hello fastfood.. Och inte ens gratis glass fick vi. Rätt dåligt faktiskt!

Skräll 4. Vi kör vilse på vägen hem. OCKSÅ. Strax utanför Lund, my ass att vi var. Även om vi trodde att det var så fram tills vi såg skylten "välkommen till Landskrona stad" Daniel undrade vem fan som kör så illa, Patrik undrande hur man kan köra fel på en raksträcka, men Ola tyckte det var lugnt för nästa träning är inte förrän på måndag och gav oss turistmålsattraktioner vi borde besöka när vi ändå var där..  Och sen när vi äntligen vet var vi är, ( då påväg mot Eslöv och Höör ) Bestämmer sig Pillan för att det är kissepaus vid en stoppskylt..

Så jag har varit borta i 8 h, och spelat i 45 min. Låter som tid väl spenderat.. Snacka med kvalitetstid med laget. Och nu, när klockan är över 00.00 säger vi GRATTIS till Ida som fyller 22, GRATTIS IDA!!

Ska kräva Moa på lite bilder, men det får helt enkelt bli imorgon. Härligt jobb idag brudar, jag gillar er.. Kram kram och god natt!!

Kommentarer
Postat av: moa

jag har ungefär två bilder som e bra, dom som jag la upp :P UTan blixten e fan alla rätt kassa :/ Woho!! JAg vill ha Dessi som lagkapten, tjalalalalalalala ;D

2010-03-19 @ 23:34:04
URL: http://moagoalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0