njaaa..

Skrivet den: 2010-03-21 kl. 10:02:15 / Kategori: That is that
ett inlägg jag skrev när jag kom hem igår.. Känns lite konstigt att lägga upp de nu, men de är lite roligt också.. jag tror jag var ute efter Sex and the City-stilen, därav de engelska mitt i allt...

Egentligen är det inte så smart att skriva ett inlägg nu klockan lite över två på natten..speciellt inte när man bara är halvnykter..Men stora frågor dök upp i natten.

När är man för gammal för att gå ut..? Ikväll kände jag och Carro oss en bra bit äldre än resten av folket på class.. Även om vi inte var de. Tänker jag efter såg jag både 86or och 84or. Varför känns de som om ju äldre man blir desto längre blir de mellan gångerna man har sådär riktigt roligt? Och varför blir de så? When is it time to just stay stop and stay home..?

Ikväll skulle vara min och Carros kväll. Ikväll skulle vi supa och dansa och göra allt de vi brukar göra. Men så blev det inte, utan vi gav upp rätt så fort. Jag gick till subway och gjorde de jag ville göra, köpte frukost till mig och Daniel.

En annan stor fråga i natten är om jag ska däcka på soffan framför tvn eller gå in och lägga mig i sängen..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0