Nothing but love!!

Skrivet den: 2010-03-29 kl. 09:10:26 / Kategori: That is that
Susanne skulle ta kort på fotbollslaget igår efter matchen. Ett foto som skulle sättas upp vid korvgrillningen vi ska ha hand om. Några timmar efter matcher hittar man det här fotot på Susannes facebook. Ett klockrent lagfoto, och jag älskar varje del av de!!



Höjdpunkterna är
- mitt garv
- bettans snubbel och klagan över smärta
- Matilda, som jag tror precis svarat i sin mobil
- tony som flinar som få
- Alle E som av någon anledning tittar åt ett helt annat håll..?
- Sara Js garv,
- och Moas sura min, mitt i allt..

Love u ladies!! Have fun in Italy. Och om ni fick ett glas vin sista dagen har jag lovat bort min del av flaskan till Matilda A..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0