the time is here..

Skrivet den: 2010-03-04 kl. 13:53:16 / Kategori: That is that
.. för att börja nedräkningen till vår resa. Jag tänker på det hela tiden och längtar!!

Igår fixade jag mitt och Daniels inresenågonting till USA. Nu måste man anmäla på internet innan man ska åka. Minst 72 h innan om jag inte minns fel. så Jag fick svara på en massa frågor, ( Ni som åkt till USA innan känner igen dem. Frågor som om man medverkat vid några terroristhandlingar eller om man vägrat ge en amerikan ett barn som de i rätten vunnit vårdnaden om. ) tog mig kanske 10 minuter per person och både jag och Daniel blev godkända. vilken tur, haha


Senare på eftermiddagen gick vi in till stan och växlade till lite mer av de där underbara dollarna, och jag svävade som på moln hela vägen hem



Sen satt jag och lekte lite innan det var dags för fotbollsträningen. Kropp börjar sakta vänja sig vid de här att träna igen, och träningsvärken känns underbar!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0