What a beautiful sunday it is..

Skrivet den: 2010-03-14 kl. 14:34:34 / Kategori: That is that

Eftersom gårdagen var lugn, (melodifestivalen med syrran, Kalle och Daniel) mådde jag bättre än vanligt denna söndagsmorgon. Jag cyklade till fotbollsplanen vid tandvårdshuset. ( vad heter den?  ) och vi var inte mindre än 18 spelare på plats. Motståndet stod P95 för.

Solen sken, jag mådde utmärkt och det var en underbar söndag morgon.
Visst ser det underbart ut..?




Eftersom vädret strålade som aldrig förr skickade jag sms till Daniel under första halvlek, tyckte vi skulle gå till MAXI när jag kom hem och köpa ingredienser till hans matlagning ikväll. (Vilken pli jag har på min man just nu)  Så fort jag kom hem bytte vi om och gick ut. DET BÖRJADE SNÖA!! Mitt fina väder hade övergått till snöfall och hårda vindar. Daniel var mindre road men nu, väl hemma igen skrattar vi åt de..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0