en summering av dagarna

Skrivet den: 2010-05-04 kl. 07:08:24 / Kategori: That is that
jag kan säga dagarna eftersom alla ser likadana ut just nu. 
 
Jag har praktik på dagen och jobbar på kvällen. Maten införskaffas i bilen mellan dessa två ställen. Har jag tur orkar jag plugga lite när jag kommer hem men träning ska vi inte tala om. Åker hemifrån 07.30 och kommer hem igen vid halv tio. Hallå livet!!

Igår på jobbet: Ett fyllo pissar ner sig och går butiken runt. Det är bara för mig och Emilia att börja tvätta golv, kassa, korg, pengar och entrén.

Sofia på jobbet är täppt som få, Patrik hostar illa, Alex fräser varannan minut och Viosa mår inte riktigt bra. Daniel klagar på halsont. Jag är dömd att misslyckas!!

Nu ska vi hålla i en idottslektion!!

KRAM KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0