give it to me!!

Skrivet den: 2010-05-27 kl. 18:09:29 / Kategori: That is that
Kvällens biobesök, Sex and the city, inleds med ett reastaurangbesök med Vera och Carro, sällskapet för kvällen. Eftersom de varit mycket thailändskt och kinesiskt på sistone var jag inte sen att hänga på när Carro sa Steakhouse som är en del av Kristianstad restaurang. Och sedan hon sa steakhouse har jag tänkt på USA. För jag säger ju steakhouse, inte stekhus. Å jag är så jäkla sugen på en applebees cheeseburgare så de finns inte..


 

Give it to me!! Tips är ju annars att inte blogga om mat när man är megahungrig. Nu ska vi snart iväg och äta gott och dricka gott. Jag hoppas på att få ner en cosmo innan maten, sedan blir de biopopkorn och läsk. MAT MAT MAT

Kommentarer
Postat av: Leandergunn

I like your website. Good job.

2012-06-19 @ 14:41:43
URL: http://leandergunn.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0