inte bara från skolan man varit långledig

Skrivet den: 2010-05-17 kl. 07:12:30 / Kategori: That is that
här var det ouppdaterat. Beror på allt festande och jobbande jag har gjort istället.

Fest med Vera betyder alltid samma sak. Fylla, fulla, onyktra, ni fattar.. PARTY!! De gjorde de även denna gången. Efter en fartfylld kväll drar vi till Class där jag spenderar tio min i baren och fem min på dansgolvet med syrran. Sen ser jag inte henne förrän jag fick bära henne hem med ett pitstop at pölsemannen, haha.

Iaf så är det hon som har alla bilder, så de kommer hoppas jag.

Kvällens roligaste var när jag och Stoffe ( gammal jobbarkompis från härliga Villaskolan ) hittade en hundring på dansgolvet. vi springer till baren

"Jag vill ha något som kostar 50 kr och sedan vill jag ha två av de!! " 


Syrran: nya tag på lördag. C L final och den nya absolut ska sitta fint!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0