jag vinner på pinsamheter!!

Skrivet den: 2010-05-11 kl. 17:12:19 / Kategori: That is that
När jag skriver denna och berättar denna historia tänker jag extra på Patrik för han kommer älska den!!

Bakgrund

Idag hade vi idrottlektion på praktiken. Redskapsgymnastik med bom, matta och ringar. De sistnämnda ringarna var min station. Jag älskar ringarna. Jag älskade ringarna. Fy vad jag fick jobba idag. Inte nog med att eleverna typ ställde sig och höll i dem sen fick jag lyfta dem efter vad de skulle göra. Jag fick också visa flera gånger de olika övningarna och händerna gjorde riktigt ont.

Till det megapinsamma

Jag är mitt uppe i en av mina många demostrationer av de berömda "fågelboet" då jag fastnar med ena foten i ringen. Jag försöker lirka mig ur en pinsam situation men den planen gick ingen vidare. Så när jag hängt där ett tag får jag helt enkelt kalla på min handledare ( vår unga-ser-mkt-bra-ut-handledare, visst berättade jag om honom?) så han får hjälpa mig ner. Hemskt hemskt pinsamt. Självklart har de andra övningarna stannar upp och alla bara glor på mig. heja heja!!

Ja du, som de kan gå. Två alvedon, sen är det fotboll ikväll!!  

Kommentarer
Postat av: Nikolailovise

nice site keep it up ok

2011-04-13 @ 16:04:00
URL: http://nikolailovise.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0