hej hallå!!

Skrivet den: 2010-11-26 kl. 21:20:50 / Kategori: That is that

Ni måste undrat var jag varit. Men jag har varit här hela tiden, lovar!! Vad som inte varit här är vårt internet. När de skulle komma och måla om hallen drogs internet bort från mig och jag har haft det riktigt jobbigt. Men när de gick hem idag kopplade vi (Daniel) in modemet igen och nu sitter vi här denna fredagskväll med varsin dator i knät.

Lägenheten är jättefin!! Lägger upp bilder senare. De är redan klara i hallen och i vardagsrummet, men köksluckorna lyser fortfarande med sin frånvaro. Imorgon bär det av till Karlskrona och julmarknaden!!

Hoppas alla får en trevlig helg!!

Bilden är från igår när jag var hemma hos Carro och Izzie i Åhus och myste. Izzie är underbar. Så lydig och snäll och mysig, bäst helt enkelt!! ja, Carro är snäll hon med antar jag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0