Nails

Skrivet den: 2010-11-09 kl. 19:41:57 / Kategori: naglar

Love Ida!! fy vad jag gillar att vara där, hon är ju helt underbar!

Jag älskar också mammas reaktion när hon fick se dem. De var alldeles för neutrala för hennes smak. Sist jag hade neutrala åkte jag och Daniel till NYC och förlovade oss. Så nu tror mamma att vi ska gifta oss, haha. Under tiden vi bytte om till träningen idag hann hon planera hela mitt bröllop, och den stora dagen ska tydligen även den spenderas i NYC. Å jag skulle såklart bjuda hela släkten å alla skulle komma.

Så om jag gifter mig i NYC, kommer ni då?  :)

Här är naglarna iaf, haha



Kommentarer
Postat av: Frida

Jag kommer=)

2010-11-09 @ 22:23:24
URL: http://fridazz.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0