Ny måndag, ny kurs..

Skrivet den: 2010-11-08 kl. 13:25:56 / Kategori: That is that
Nu jäklar kör vi!! Jag har så mycket att berätta att jag knappt vet var jag ska börja. Fotbollen igår var magisk! SM-GULD TILL MALMÖ!! We like!! Jag ska lägga upp bilder och filmer senare!

Denna måndag har vi också börjat en ny kurs. Nu är det matte som gäller för fulla muggar!! I litteraturlistan står bara tre böcker, vilket är helt underbart (Jag fattar inte hur man då kan fråga vilka böcker man ska lägga extra krut på till tentan. vi snackar tre böcker, läs dem då..) Den ena är inte att leka med dock. En bok om matte på över 1000 sidor på engelska. Det är lågstadielärare jag ska bli, inte datatekniker, haha. Men jag gillar matte, så jag är glad! Hoppas det syns att boken är tung. Annars slå en pling så kan ni få lyfta den själva :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0