Då var vi framme!!

Skrivet den: 2010-10-22 kl. 23:14:29 / Kategori: Holland okt 2010

Hej alla glada och söta hemma i Sverige. Efter mycket om och men har vi nu kommit till vandrarhemmet stayokay här i Maastricht. Det var verkligen inte en enkel resa med flera tågbyten och bärande på väskor. Jag har fått släpa på halta Fridas väska hela vägen. Hon är den enda vars packning kan mäta sig med min, i kilo räknat. Vi bor sju tjejer i ett litet rum, så de kommer bli en intressant vecka, minst sagt! Tyvärr har vi råkat ut för ficktjuvar och två plånböcker är spårlöst försvunna. Min är i säkert förvar, var inte oroliga.

Imorgon börjar vårt äventyr. Kram





Kommentarer
Postat av: M.M

:O intressant att se om det blir några bråk. Själv skulle jag aldrig klara att vara på semester och bo med 6-7 tjejer....



M.M

2010-10-23 @ 09:05:26
URL: http://tioar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0