Its gonna be a bumpy ride!!

Skrivet den: 2010-10-22 kl. 11:03:00 / Kategori: That is that
De regnar blåser och haglar massor ute. Ser fram emot en dag av förseningar och skumpande framför mig. Vi ska åka fyra olika tåg å ta ett flyg. Kan ju undra om oddsen att alla är i tid..?

Nu har jag iaf packat klart. Detta vet man eftersom de inte går ner en enda grej till i min resväskan. Idag har jag också varit hos mamma på frukost. Hon ligger hemma å snyter sig dagen innan sin 45-årsdag. Inte skoj alls ju. Men när jag var på maxi och handlade frallor hittade jag julmust. Fan, har vi redan haft den första snön kunde vi lika bra dricka vår första julmust också :)  Det var jättegott!!

Snart kommer Alex å hämtar mig, sen drar vi!! :) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0