Stadsvandring och megadinner!!

Skrivet den: 2010-10-26 kl. 19:37:29 / Kategori: Holland okt 2010
Vilken eftermiddag vi har haft här i Maastricht!! Vår stadsvandring blev utöver förväntan!! Vi lyssnade inte så mycket men gubben tog oss till en massa fina platser och vi fotade loss som galningar!! Det är satans vackert här! Det blev shopping för tjejerna inne på Sephora igen och sedan middag. Jag nästan skrek rakt ut när jag såg att det stod American XXL burger på menyn! Vi tog alla en sådan! OCh efterätt har ingen dött av så en sådan slank också ner! Jag lägger upp några bilder nu, resten kommer när jag är hemma igen, och sen lägger jag mig själv i min underbara säng här på vandrarhemmet. Lätt resans höjdpunkt!!

Kram på er där hemma!! KRAM KRAM

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0