3,3

Skrivet den: 2010-09-30 kl. 08:48:01 / Kategori: That is that

Det är 3,3 grader ute och jag ska cykla till skolan. Det är 3,3 grader ute och jag ska cykla till skolan. Det är 3,3 grader ute och jag ska cykla till skolan.

Fyyy vad kallt. Jag vill inget hellre än ligga kvar i sängen idag. Eller så vill jag bara ta på mig alla varma kläder jag har. Men det går inte riktigt. Vad ska jag då ta på mig sen när det blir 20 minus ute? Idag får vi bita ihop och imorgon tar vi sovmorgon!!

Haha Daniel kommer mobba mig för denna, han älskar att dra i mina stora öron :)


 


Kommentarer
Postat av: Emma

Hejsan!

Jag funderar på att starta upp Veckans blogg eller Veckans bild på min blogg. Jag har svårt för att bestämma mig och därför behöver jag din hjälp!

Vad tycker du jag ska ha?

Veckans Blogg eller Veckans Bild ?



Hoppas du får en trevlig dag(:

2010-09-30 @ 09:19:08
URL: http://thedevilschild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0