en söndagsmorgon

Skrivet den: 2010-09-26 kl. 10:17:18 / Kategori: That is that
Saknat mig?

Har inte skrivit ett ord på två dagar, vilket inte har hänt sedan jag fick min nya telefon. Man skulle kunna säga att jag haft fullt upp, men nej, egentligen inte. Men igår blev jag inringd till jobbet. Så jäkla glad blev jag. CSN har sänkt mitt lån å bidrag rätt så mycket samtidigt som jag inte fått några tider på konsum. En ekvation som inte går ihop. Så igår var jag den gladaste någonsin som jobbat lördag kväll, haha. Gillar konsum!!


Nu ska jag äta lite frukost, sen blir det gymmet med mamma. Idag ska jag och Daniel åka och kolla på Malmö-Göteborg!! STÅPLATS!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0