fortfarande söndag

Skrivet den: 2010-09-19 kl. 22:08:30 / Kategori: That is that
Det är några timmar sedan jag skrev sist men inte mycket har hänt. Precis som alla andra söndagar har jag suttit på konsum och gjort nytta. Och nu ska jag packa lite, då vi åker till Vimmerby imorgon med skolan. Vi får verkligen hoppas på fint väder eftersom vi ska vara ute hela tiden. Men komma hemifrån en stund dör vi inte av. Och jag längtar faktiskt att få sitta på en buss i ett par timmar och slappa lite, haha.  

Man kan undra vad som hände igår egentligen. Inte så mycket faktiskt. Några fotbollskompisar hade förfest och jag hälsade på dem. Vi gick en runda in till stan men mycket mer avancerat blev det inte för min del som gick hem till Daniel istället.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0