"Kära grannar"

Skrivet den: 2010-09-09 kl. 08:32:38 / Kategori: That is that
"Kära grannar!
Jag tycker inte det är jätteroligt att tvätta. Därför tycker jag inte det är speciellt roligt att ta hand om andras tvätt också. Jag förstår inte varför det är så svårt att när man tvättat klart, eller ens tvättid är slut, att ta med sig sin tvätt. För har någon bokat en tid kan man misstänka att denna kommer använda maskinerna? "


Jag blir så förbannad varje gång jag ska tvätta. Tror till och med att jag skrivit ett inlägg om detta en gång tidigare. Men hur svårt kan de vara att respektera andras tvättid? En annan får börja med att tömma torkskåp och torktumlare, (ibland även maskinerna) på någon annans tvätt. De är inte okej. Min hämnd blir att jag lägger kläderna i en hög på ett bord i tvättstugan och sedan låser jag den. Vill ju inte att någon ska sno min tvätt liksom.. Och om de vill ha sin tvätt de närmaste fyra timmarna får de gärna komma å plinga på.... PUSS&KRAM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0