en dag i april

Skrivet den: 2011-04-17 kl. 22:15:33 / Kategori: naglar

hey, kolla vad katten släpat hem. Allt bra med världen? Hos mig går det väldigt mycket upp och ner. Och då menar jag mycket upp och mycket ner. Mina känslor och stressnivå har lekt jojo den senaste månaden och utan vår semester därimellan vet jag inte hur det hade slutat. Men nu har jag lugnat ner mig lite och har både tid och ork att skriva ett inlägg.

Å jag måste ju visa mina nya naglar ;)  De är rätt mkt kortare än sist men tyvärr var inte många hela efter en månad så vi får låta dem växa långsamt nu så jag hinner vänja mig och kan hantera dem, haha. Jag älskar när de är långa! tycker det är som snyggast då.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0