en MFF-favorit

Skrivet den: 2011-08-23 kl. 16:00:00 / Kategori: That is that
En liten minihyllning till Pontus Jansson här. Nej men nästan. Jag berättade för ett tag sedan att denne unge mittbacken var min personliga favorit i himmelsblått. Varför? För att han är just ung och mittback. Jag älskar mittbackar!! Att axla en sådan viktig position ger mig känslan av att killen är ansvarsfull och det gillar jag ;) Mognad är sexigt! Och Pontus är grym! Alltid klockrena brytningar och tuff satan även om han ser lätt klen ut ;)  Upptäckte i söndags när vi satt och uppdaterade oss efter GAIS-matchen att killen har en blogg också. Vet inte hur aktiv han är på denna men han har fått en ny trogen läsare här, haha. Ska självklart dela med mig av denna guldklimp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0