fredag äntligen!

Skrivet den: 2011-08-12 kl. 07:15:47 / Kategori: That is that
Hej hopp. En tidig morgon igen. Skulle vilja säga att jag börjar vänja mig och att det inte är så farligt men Daniel skulle säga emot. Jag var inte jättetrevlig när jag gick upp, haha.
Idag är det iaf fredag! Och nu börjar min helg med ingen ledig tid what so ever. Idag börjar vi med jobb 07.45-17 och fortsätter med fotboll 17.45. Efter det tänkte jag sticka till Tina en stund och förgylla deras förfest lite ;) Hoppas timmarna på konsum går fort (Det brukar det göra när man har roligt och det har jag med Anki i charken) så jag kan ladda för matchen ikväll.. Riktigt sugen på att dra på mig matchtröjan ala jätteorange!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0