God kväll.

Skrivet den: 2011-08-24 kl. 20:45:37 / Kategori: That is that
Min mysiga onsdagskväll blev avbruten när Daniel helt plötsligt kom hem jättetidigt. Taskigt gjort. Han får vara med, men då får han fixa egen glass ;)  Måste visa min matlagning ikväll också. Så här ser det ut om jag är trött och inte planerar maten på bästa sätt. Men det är lugnt. Jag har aldrig sagt att jag är grym på det där med mat. Jag är ingen Gordon Ramsay, kommer aldrig bli. Jag tycker om att äta, don't get me wrong, men inte att laga maten. Fast idag var det värre än vanligt, det erkänner jag. Fryst ärtsoppa på tub, haha. (måste lägga till att maten bara var till mig. Aldrig att jag skulle bjuda ens Daniel på vad som blev i den där grytan.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0