God morgon!

Skrivet den: 2011-08-01 kl. 08:37:58 / Kategori: That is that
1 augusti idag.
Wow vad tiden går fort när man har roligt. Jag har precis varit ute på en liten powerwalk, (och lämnat tillbaka filmen från igår) och sedan ätit en äggmacka med kaviar ute på balkongen. Det är härligt ibland att gå upp lite tidigare än vad man behöver för man hinner med så mycket då. Tyvärr ligger Daniel fortfarande och sover så jag kan inte göra riktigt vad jag vill här hemma. :) Utan honom hade jag spelat hög musik och sprungit runt här hemma, haha.
Och jag läste i Kristianstadsbladet att kungen var på besök ute i Rinkaby och Silvia sparkade boll med kidsen, haha. Det har varit många scouter nere i Åhus nu i helgen och det känns lite fel ibland. Även om det är bra för Åhus och också för Kristianstad vill man ändå att de ska vara ute på lägret och umgås med varandra. Det är ju där allt det häftiga är liksom :)
Konsum nu!! PUSS




Kommentarer
Postat av: Linnéa

Kolla & kommentera min blogg! Har jag tid så får du en kommentar tillbax. :)

2011-08-01 @ 11:42:37
URL: http://linneaflystam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0