hihi vilket natt

Skrivet den: 2011-08-28 kl. 11:41:50 / Kategori: That is that
hej hallå.
Kan knappt fatta att jag är uppe nu, men natten blev inte så farlig ändå. Avicii var grym, någon som trodde något annat? Slakthuset var också häftigt även om jag saknade sittplatser ;) Och vi fick uppleva några grymma låtar innan jag vid halv tre gav upp på grund av syrebrist. Där var så mycket folk och alla knuffade sig fram och tillbaka hela tiden. Vi stod rätt långt fram i början men flyttade oss sedan bakåt för att kunna ha en chans att dansa över huvud taget. Och dansa gjorde vi :) Vi tog nattamat på McDonalds och satt och väntade på tio i sex-tåget. Tills vi kom på att Taxi skulle gå bra mycket fortare. En trevlig taxichaufför som körde oss hem medans vi sov så gott! Och vi var hemma en timme innan tågets ens skulle gå. :) Ska försöka lägga upp lite filmer och så ikväll. Nu ska jag till konsum istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0