Annandagen

Skrivet den: 2011-12-26 kl. 09:36:14 / Kategori: That is that
Förra året när jag skrev på annandagen önskade jag att det var en annan dag. Eftersom jag var bakis. Idag är det inte så.
Det var party igår, men det blev rätt så lungt för min del. Och när vi val kom in till stan var jag så trött att jag mest av allt ville gå hem istället. Vilket jag också gjorde. När jag kom hem och såg lägenheten ville jag vända igen, haha. Fast jag plockade undan och städade allt igår så det var en ren fröjd att vakna idag. ¨
Nu tänkte jag dra till alliansen i idrottshallen. För er icke Kristianstadsbor är det en lokal fotbollstunering inomhus där de flesta lag är med, oavsett division. Idag spelar mina tjejer och en massa killkompisar också, så det ska bli skoj.

Man kunde sett mer sleten ut än såhär idag. Jag är nöjd ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0