Hej hopp!

Skrivet den: 2011-12-28 kl. 20:21:09 / Kategori: That is that

Rätt så trött nu måste jag säga. Det har varit en lång dag med både gym och jobb. Och jag funderar på att göra den ännu längre genom att lägga till en utgång nu ikväll.

Ikväll måste man ju fira lite! Det är faktiskt så att jag har fått erbjudande om ett jobb. Utan att ens ha sökt något, vilket jag är rätt nöjd över ;) Just nu är det inte mer än ett vik på tre månader, men det passar mig perfekt. Jag har också berättat för nye chefen om mina resplaner i vår och det var helt okej :) En bra onsdag skulle man kunna kalla de ;)

Bild ifrån när jag och vera var ute och promenerade tidigare i höstas. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0