Juldagen!!

Skrivet den: 2011-12-25 kl. 09:02:11 / Kategori: That is that

God morgon alla söta!
Hoppas ni haft en underbar julafton med trevligt sällskap och fina julklappar. Vi har fått massa fint och fått ge massa fint till andra. Jag och Daniel upptäckte förra året att det är minst lika roligt att ge som att få.

Det är knappt att jag vågar säga vart jag är just nu, men jag sitter på bussen på väg till jobbet. Tragiskt på ett sätt, underbart på flera. Och jag hinner med att fira jul, vila lite (äntligen) och sedan festa till det lite ikväll också.

Kramar till er alla!!

Ps. Jag tog bara en enda bild igår. På Daniels present från julklappsspelet. Jag skulle visa hans pappa den. Det var en pyramid från början. Det kommer det aldrig bli igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0