torsdag = ledig!!

Skrivet den: 2011-12-29 kl. 12:15:40 / Kategori: That is that
Det verkar som om torsdagar är min lediga dag. Det är då jag måste hinna med allt de där som måste fixas i vardagen. Jag har inte en chans att få allt gjort men jag ska göra ett försök ;) Det gick inte så bra med tvätten imorse men jag gör ett nytt försök på lördag!
Jag har precis varit och handlat med Vera och Kalle till nyårsafton. Det gick på en bra slant och när jag kom hem upptäckte jag att vi hade handlat två halvtomma pappkassar. Det var inte mycket för dem pengarna, haha. Däremot blev det massor av gott och egentligen inte så dyrt för en nyårsmiddag!! Det kommer bli underbart. Hela menyn får ni på nyårsafton!!

Kommentarer
Postat av: miicha

Men dessi!! handlar du ej oxfile på jobbet nu när de är extra pris :)

2011-12-29 @ 13:25:22
Postat av: Dessi

Haha nej, vi ville ha svensk, och en mindre bit.. ;)

2011-12-29 @ 14:06:23
Postat av: GOCHICK.SE

Kikat på våra smycken bland kategorierna än?

Ta gärna en titt! :)

2011-12-29 @ 14:41:47
URL: http://HTTP://GOCHICK.SE
Postat av: homas

inget brännvin?

2011-12-29 @ 21:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0