god morgon mina vänner

Skrivet den: 2011-02-23 kl. 08:17:11 / Kategori: That is that

God morgon säger jag denna onsdagsmorgon. Och vet ni vad, idag har jag faktiskt något vettigt att göra :)  Ja, tro det eller ej men idag har jag lektion. Första och sista denna veckan, även om jag fortfarande har massor av skrivande att göra.

Idag inleds också sista rycket med "bantningen" (Gillar inte ordet banta, känns så fel. Kan vi kalla det trimningen? Ska ju bara tighta till saker å ting) Michaela på jobbet har börjat ta några "extreme fat burner"-piller och jag tänkte testa. Tydligen blir man helt toppad av dem vilket gör det hela extra roligt. Det är inte några små jäklar man ska svälja men det fungerar. Tog min första imorse innan frukosten och ja, lite snurrig känner jag mig. Blir jag hälften så speedad som Michaela kommer jag bli nya Foppa i ishallen idag. Ja, der är ju där vi ska vår idrottslektion. Hur kan man inte älska skolan då?  Håll tummarna för mig. KRAM KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0