God morgon igen

Skrivet den: 2011-01-01 kl. 15:07:15 / Kategori: That is that
Hej hallå och god morgon. Jag har varit uppe ett tag men det finns säkert flera där ute som inte varit det. Jag har bestämt mig för att inte lämna lägenheten och helst inte soffan heller idag. Gårdagen var underbar med god mat och mkt kärlek. Jag älskar mina vänner :) Jag ska lägga upp lite bilder senare idag, men jag hoppas fortfarande på att få tag på Alex först, så hon får några timmar till på sig!

Jag älskar däremot inte vårt kylskåp speciellt mkt. Jag trodde att jag hade varit duktig och städat och plockat undan allt igår för att slippa göra något idag men jag glömde att fylla på kyl och skafferi. Och efter att Daniel på något sätt fick med sig tacochipsen när han gick, sitter jag här med en halv påse jordnötter, ett glas saft och några Lindt-kulor. Det finns inget annat att äta som inte innbär att jag måste laga något. Trist. Riktigt trist!

Fast på TV400 är det maraton av "Americas most smartest model". Slappt och lagom spännande en dag som denna, haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0