hej hallå.

Skrivet den: 2011-01-10 kl. 18:12:57 / Kategori: That is that
Ny vecka, ny måndag.

Idag var det dags. Nystart på gymmet och i kylskåpet och allt annat. Så nu har jag och Daniel några sura dagar framför oss när vi ska försöka bli av med sockerbegäret :)  Jag försöker också bli av med de här satans fältuppgifterna som jag sitter och skriver sista dagen. trååååkigt. Och vad som också är tråkigt är att Daniel börjat jobba igen. Saknar honom här hemma. Fast å andra sidan har jag nu chansen att få lägenheten på rätt fötter igen. Fixa och ordna och ha koll på saker igen.

Planerna för veckan är många. och olika. Imorgon sätter skolan igång igen. Blir skola tisdag och torsdag för min del. Imorgon är det också dags för säsongens första fotbollsträning på grus. Som jag längtat :)  Och sen ska vi ju spela a-slutspel på söndag med båda våra lag i Köpingebro. Fast innan dess blir de fler grusträningar. Och en lördag på konsum. Och en villaskolandag på fredag. Och lite fest. Men nu, möte i Wä.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0