Måndag 3/1-2011

Skrivet den: 2011-01-03 kl. 06:03:27 / Kategori: That is that
God morgon. Idag har jag inte varit uppe många minuter. Men för att se de hela positivt så är jag faktiskt uppe och klockan ringde som den skulle vid kvart över fem. Så Daniels teknik fungerade och jag har ingen anledning att inte komma upp i tid imorgon till spinningen.. Tack för den älskling ;)

Det är snart dags för inventeringen igen. Börjar nästan känna mig lite av ett proffs nu. Skulle åkt till Hässleholm på onsdag för att ge mig på coop forum men det blev lyckligtvis inställt. För er som har minnet på skaft höll vi på och räknade varor i över 13 timmar där sist. 13 timmar. Och räknade. Men idag är det domus i Kristianstad som gäller och ju mer jag tänker på det, desto mindre känns butiken. För själva matdelen är inte speciellt stor, eller hur?

Vi hörs senare så får vi se om jag lever. :) Hoppas alla får en trevlig start på veckan och att ni, precis som Daniel, är lediga en vecka till iaf :) kram kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0