Stockholm

Skrivet den: 2011-01-28 kl. 05:52:14 / Kategori:
Ni vet att jag älskar att resa. Vem gör inte det förresten. Och jag älskade förra året när jag fick besöka både New York, Rom och Maastricht. Tre städer jag gärna ser igen. Just nu hade jag helst velat sitta på planet till Egypten eller liknande, men efter omstädigheterna är jag rätt nöjd ändå. Klockan är just nu kvart i sex och om en halvtimme ska jag ta min resväska och trava iväg till tågstationen här i Kristianstad. Slutstationen är vår huvudstad Stockholm. Och när det kommer till Stockholm måste jag ha Carro med mig!! Inget slår vår förra weekend här när jag skulle ansöka om mitt amerikanska visa och vi shoppade till både visakort och armarna sa stopp (Visakortet före armarna om jag ska vara ärlig)

Nej så detta får kallas årets första lilla semester, och får därför en egen kategori, haha! I love 2011 :)




Man kan riktigt se hur trött jag är!! Vi får se hur det blir med bloggandet under hlegen. Carro är inget bloggfan direkt. Men min ängel Daniel har visat mig hur jag ska kunna få internet på datorn genom min iphone. Detta betyder självklart inte att jag lyckas men vi får hoppas!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0