Big dreams

Skrivet den: 2011-07-21 kl. 06:39:32 / Kategori: That is that
Visst är det jobbigt när man drömmer något och vaknar upp och vet inte om det är sant eller inte..


Det blev inte så mycket uppdaterat igår märkte jag. Kan bero på att mina ben vägrade göra någonting mer än ligga ner efter både ett gympass och sedan fotbollsträning ala Bryhagen på kvällen. Jag var rätt trött i kroppen efter det och somnade riktigt skönt. :)
Idag är det ett längre pass på konsum som gäller men det ska nog gå bra det också. Efteråt ska vi grilla hos Thomas och Chatarina och jag hoppas på en liten powernap också. Allt jag tänker på just nu är när jag ska få sova nästa gång, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0