god morgon!

Skrivet den: 2011-07-18 kl. 08:34:57 / Kategori: That is that
God morgon mina vänner. Ny vecka, nya tag! Beachhandbollsvecka i Åhus och jag tycker så synd om dem för att det regnar ute. Tur att tuneringen varit med några år nu och inte står och faller på vädret, även om sol hade varit deras första val :)
Jag ska till konsum, inte sådär förvånande skulle jag tro. Det är inte jätteroligt nu när Daniel ligger kvar i sängen och har semester men så är det ibland. Han får gå upp och jag ligga kvar 9 gånger av 10 så. Nej inte ens de. 99 gånger av 100 går han upp först så jag kan bjuda på dessa fyra veckorna.
Ikväll kör fotbollen igång på riktigt, då får det inte regna!!! KRAM
Till och med Fiffsan sover bara för att jäklas med mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0