God morgon!!

Skrivet den: 2011-07-14 kl. 12:34:52 / Kategori: That is that
God morgon säger jag trots att klockan är efter 12. För jag har nästan sovit tills nu.(bara en liten tur till maxi vid åtta och köpa medel till mina onda visdomständer) Något säger mig att det är såhär jag kommer spendera mina lediga dagar i sommar. Lätt bakis ;) Men idag regnar det så jag kan med gott samvete stanna under täcket här i soffan.
Gårdagen var verkligen toppen. Vi (jag) åt tills vi nästan sprack och drack lika mkt. Att något så enkelt som lite kex och ost kan bli så lyckat. Ja, och konsumbrudarna :) Vi snubblade såklart in till stan senare och det är faktiskt ett tips att göra det på onsdagen av Kristianstadsdagarna. För då är där lagom med folk. Blir man av med någon kan man faktiskt hitta dem igen. De ni. Lär varken hända på fredagen eller lördagen. Och det var någon härlig musik på stora torg så vi hoppade runder en massa. toppklass!!! finns inga normala bilder. Det är konsum vi pratar om..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0