grrr

Skrivet den: 2011-07-02 kl. 06:55:09 / Kategori: That is that
Idag är jag arg. Och trött. Och besviken. Och lite öm.

Jag är riktigt arg på min hals och mitt huvud. De gör ont! Och jag vill inte det, för jag vill inte bli sjuk!! Hur skoj blir partyt ikväll då om jag inte kan? Nej trams. Ska jobba nu på förmiddagen och sen blir det hem och vila!

Och jag är trött för att, ja, det är ju jättetidigt och jag har varit uppe sedan kl 6.

Jag är besviken på vädret. Det är blött och blåser och ser kallt och tråkigt ut. bläää. Tråkigt när det är helg och idag när beachsoccern börjar i Åhus.

Och sedan är jag öm också, sådan satans träningsvärk. Min rumpa har typ en egen puls så ont jag har i den, haha


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Hej!

Jag har mejlat tillbaka till dig.

Mvh

Cornelia

NelliesDesign

2011-07-02 @ 13:27:57
URL: http://nelliesdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0