hahahaha

Skrivet den: 2011-07-26 kl. 22:48:26 / Kategori: That is that
Himmelsblå seger, vi sjunger för malmö!!!


Detta var tänkt att bli ett inlägg om hur mysig vår kväll på Torsö har varit men vad spelar det för roll nu? Malmö vann över Rangers borta i CL-kvalet och för fyra timmar sedan hämtade jag ut biljetterna till returen. Både jag och Daniel går runt här hemma och fnittrar hela tiden. Eftersom vi körde hem under andra halvlek höll vi på att kissa på oss i bilen hem innan vi flö på datorn och såg de sista tre minuterna på datorn som hackade satan...
GE MIG ONSDAG, SKA SKRIKA HALSEN AV MIG!!!
Filmen är från när Malmö tog SM-guld i höstas. Love it!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0