hallå världen

Skrivet den: 2011-07-03 kl. 07:39:48 / Kategori: That is that

Vad vore en dag på soffan?

Sådant har vi inte tid med. Igår blev det hårt!! De gillar vi. Not so much idag kanske, men det går över. Efter mycket om och men hamnade jag och Svensson hos Tess i Fjälkinge tillsammans med massa follk vi inte känner, men det blev extra roligt då :) Önskar jag kunde visat en bättre bild på min klänning. Ett malmöfynd. Riktigt snygg då den är virkad bak i ryggen och har ett snyggt fall på den också.

Och mot alla odds så kom vi in på Martin & Martin. Men här slutade det mesta av kvällens skoj är jag rädd för. Nästan direkt blev jag av med allt folk och utan Ida hade jag varit dödsdömd direkt. Men vid halv ett gav jag ändå upp och gick på onda fötter till bussen till vad som var en riktigt jobbig resa in mot stan. Jag är för gammal för att åka nattbuss :-/

Och vad jag gör uppe halv åtta idag? Vi ska på ZOO :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0