home sweet sweet home.

Skrivet den: 2011-07-04 kl. 21:29:50 / Kategori: That is that
Det har varit en lång dag, men samtidigt en rogivande och lugn dag. Och den kunde inte bli längre än gårdagen ändå, haha.

Men det hände något på jobbet idag som fick en att tänka lite. en kund kollapsade i butiken och fick ett anfall av något slag.  Vi hjälpte personen så gott vi kunde och stöttade och ringde ambulansen. Men något som störde mig var att vi inte kunde få tag på några anhöriga. Jag vet inte ambulanspersonalens rutiner men de fick kontakt med personen i fråga och kunde säkert hjälpa till mer på den fronten också men ändå. Personen fick ett anfall i butiken och vi kunde inte ringa någon. På mobilen fanns ett nr till ett lokalt stall men det var allt. Vad gör man? Man vill ju meddela någon. Någon vill ju veta vad som hänt, att det hänt. På min telefon heter mamma "mamma" pappa "pappa" och Daniel "älskling" Jag tror att det är viktigt, mer idag än igår.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0