sista fredagen i juli 2011

Skrivet den: 2011-07-29 kl. 08:09:00 / Kategori:
Wow, juli börjar gå mot sitt slut och snart är vi inne i augusti vilket betyder mindre jobb var Dessi, och snart börjar skolan igen. Men nu går jag händelserna i förväg. Nu är det konsum som gäller, både idag och imorgon. Det är inte alls roligt att jag jobbar sex dagar i veckan när Daniel har semester. Fast på söndag har vi planerat en liten roadtrip i alla fall.
Jag tog kort på köket igår när jag lagade mat. Eller kakeldekoren som nu är uppsatt. Det blev jag själv som fick fixa det sista även om jag gav Daniel en bra deal tyckte jag ;) Snyggt blev det iaf. Nu ska vi bara komma fram till var micron ska hamna och fixa fint med smådetaljer så kanske. Diskmaskinen är snyggast!! :)

Kommentarer
Postat av: Tina

Snyggt! :D



Jättefin blogg förresten! Kika gärna in på min :D

/Kram från Tina!

2011-07-29 @ 09:43:56
URL: http://Http://Tinalicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0