tickets again

Skrivet den: 2011-07-27 kl. 13:17:00 / Kategori: That is that
Innan vi åkte till Torsö igår hämtade vi ut biljetter till Malmö - Rangers på onsdag i nästa vecka. Vem hade kunnat veta att det skulle bli så bra? ;) Så jäkla härligt Malmö! Kan knappt vänta tills vi ska dit på lördag och skrika och få visa dem hur jävla grymma de är? Kevin vem? Känns lite dumt och säga det såhär i efterhand men det kändes i Helsingborg som om Malmö verkligen var på väg att hitta rätt i spelet igen. Jag hoppas att stryrkan och självförtroendet från matchen igår håller i sig ett tag nu.

Och när vi kom hem beställde vi nya biljetter till Mjällby - Malmö också. Det brukar vara fotboll som gäller på sommaren, men de brukar handla om Wä eller Åsum eller någon dam-match, inte allsvenskan hit och dit ;)

Kommentarer
Postat av: Anni

Intressant! Här tittar jag in på FOKIS blogg, tänkte bara bloggsurfa lite! Den första jag klickar in på är din, och gissa om min förvåning när jag läser att du bor i kristianstad och läser till lärare... PRECIS som jag... haha...Vilken ålder på barnen har du? hur långt har du läst?? nyfiken är jag allt!

2011-07-27 @ 16:17:38
URL: http://amourinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0