Torsö.

Skrivet den: 2011-07-27 kl. 08:03:31 / Kategori: That is that
Torsö var det ju. Myskvällen i stugan som avslutades på bästa sätt verkligen ;)  Så jag lägger upp några bilder nu innan jobbet. Jag kan inte fatta att vädret var så underbart. Soligt och fint och jag fick börja med att byta om när jag kom dit.
vi spelade kubb också och innan vi började på riktigt tjuvtränade jag en runda mot mig själv. Thomas skrattade lite åt mig där jag sprang fram och tillbaka. Efter han gått in igen hände följande. Jag missyckades med att kasta in en kubb på andra planhalvan tre gånger vilket betyder att motståndaren (jag) får sätta den var som helst. Kändes hårt att sätta den bakom kungen mot mig själv så den stod 5 cm bakom kungen. Förutom den bakom kungen hade jag ytterligare en inkastad kubb och tre stycken på "baslinjen" Efter att ha träffat den första inkastade kubben lyckas jag träffa den bakom kungen. Efter detta tar jag alla på baslinjen och har ett kast kvar till kungen. Och träffar den med. Jag träffade på alla mina sex kast och vann, (över mig själv). Men ändå. Det lär jag aldrig göra om. Och den enda som såg detta var pappa vilket betyder att ingen tror på mig och att pappa bara håller med.. Men så var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0